Unik servicekoncept hos Hotel Park Middelfart
Udgangspunktet i alt Hotel Park Middelfart gør er den gode service. Derfor udviklede de POMES® – Pludselig Opstået Mulighed for Exceptionel Service. Et unikt servicekoncept, der i al sin enkelhed går ud på, at medarbejdere på alle niveauer hver dag er bevidste om, hvordan de kan skabe ’det lille ekstra’ for gæster – den service eller oplevelse, gæsten ikke forventer.
Hotel Park Middelfart tror på, at det er service, der gør hele forskellen. Det er vigtigt for dem, at gæster føler sig hjemme og anbefaler hotellet. Og at gæsterne kommer igen.
Milling Hotels, som Hotel Park Middelfart er en del af, har siden hen videreudviklet POMES®-konceptet til også at favne deres tilgang til bæredygtighed: Påpasselighed og Omtanke for Miljø, Energi og Spild.
Et eksempel på en POMES® kan være som nedestående historie:
“Der er noget helt særligt ved både stemningen, bordpynten og ikke mindst den spænding, der ligger bag en stor planlagt fest, både for gæster, personale og ikke mindst dem, der afholder festen. Endelig er dagen oprandt og gæsterne tjekker ind, nogle langvejs fra, og alle med en spænding om en mindeværdig fest. Køkkenet syder og klar til alt skal klappe, gæsterne gøre sig klar på værelserne.Oog såååå lige der hvor festtøjet skal på, finder man ud af, at man har glemt at stryge sin skjorte efter vask !!!
Så er det her vores personale løber lidt ekstra stærkt og selvfølgelig springer til med strygejern og bræt, så festen rigtig kan begynde. Nogen kalder det service, vi kalder det POMES (pludselig Opstået Mulighed for Exceptionel Service).” fortæller Cathe Jakobsen, Hotelchef på Hotel Park Middelfart.
Læs mere om Hotel Park Middelfart her på deres profil eller kontakt vores mødeeksperter, som gratis og hurtigt indhenter tilbud til dig og booker jeres perfekte mødested.