KATEGORI: Partnernyheder

Faglighed og personlig service i balance: Bymose Hegn

8. January 2025
Ditte Rønne Jakobsen

På Bymose Hegn er der ingen genveje. Her handler det om at tage sig tid til at opbygge ægte faglighed og skabe en service, der gør en forskel – både for gæster og medarbejdere. Det er en tilgang, som også afspejles i medarbejdernes egne rejser. Hør Monica fortælle om hendes oplevelse på konference hotellet.

Monica er kok på Bymose Hegn, og hendes rejse ind i kokkefaget begyndte allerede som 13-årig, hvor hun havde et køkkenmedhjælperjob på en lille lokal kro. Her opdagede hun sin passion for madlavning, og det blev starten på hendes karriere.

Det seneste år har Monica været elev på Bymose Hegn, og hun fortæller, hvordan hun har oplevet en utrolig støtte fra både køkkenchefen og kollegerne. Denne opbakning har været afgørende for hendes udvikling og har styrket hendes faglighed. Det hårde arbejde og engagement har båret frugt – Monica fik en bronzemedalje til sin svendeprøve, hvilket hun stolt fortæller om i en videoen:

“Jeg er glad og stolt over min bronzemedalje, men man behøver ikke at have en medalje for at være en god kok.”

På Bymose Hegn hyldes det solide håndværk og det ansvar, der følger med at skabe de bedste rammer for både medarbejdere og gæster. Her er det menneskelige aspekt og den professionelle faglighed i perfekt balance.

I en branche, hvor hurtige løsninger ofte prioriteres, står Bymose Hegn fast på sine værdier. Det er netop denne dedikation til faglighed og personlig service, der gør stedet til noget særligt – både for gæsterne og for medarbejdere som Monica.

Læs mere om Bymose Hegn her!

Få et tilbud her eller få gratis inspiration og rådgivning!

 
INDHENT TILBUD TIL DIT NÆSTE ARRANGEMENT? – UDFYLD FORMULAREN, SÅ KONTAKTER VI DIG