Bookingekspert – få bred kundekontakt og stærke samarbejdspartnere
Vil du arbejde med tæt kundekontakt i en virksomhed, som virkelig inddrager sine medarbejdere og prioriterer arbejdsglæde? Og er du motiveret af udsigten til at dykke ned i mange af Danmarks dejligste konference- og mødesteder?
Danske Konferencecentre er en forening af over 100 møde- og konferencecentre, og vi har brug for dig til at tage godt hånd om vores kunder, når de kontakter os.
Danske Konferencecentre – vi kender mødeverdenen
Du bliver budt varmt velkommen i Danske Konferencecentre af dine 12 nye, engagerede kolleger. På nuværende tidspunkt sidder vi i Birkerød, men overvejer flytning tættere på hovedstaden. Vores fælles fornemmeste opgave er at matche vores kunders konferencebehov med det helt rigtige sted i Danmark.
Vi har i runde tal 100 samarbejdspartnere i form af møde- og konferencecentre, som vi har et virkelig tæt samarbejde med. Læs mere om os her.
Giv vores kunder den helt rigtige lokation til deres behov
Som vores nye kollega bliver du en del af vores bookingteam med i alt 9 medarbejdere. Her kommer du hovedsageligt til at tale med kunder og samarbejdspartnere, men der vil også være mulighed for at få nogle andre, administrative opgaver, afhængigt af dit talent og din motivation.
Ca. 1 gang om måneden tager vi på tur rundt i Danmark og besøger nogle af vores samarbejdspartnere, så vi har en endnu bedre føling med de møde- og konferencesteder, som vi henviser til.
Du kommer bl.a. til at:
- besvare henvendelser fra forskellige kanaler – både på telefon, mail og i vores systemer
- behovsafdække kundens ønsker
- oprette bookinger og vedligeholde forskellige systemer (fx bookingsystem og CRM)
- proaktivt følge op på bookinger med henblik på bekræftelse
- opgøre provisionsafregning efter afholdt møde
Arbejdsglæde, der siger sparto
Du kommer ind i en virksomhed, hvor arbejdsglæde, ærlighed og involvering er noget, vi prioriterer utrolig højt – og med 2 arbejdsglædeambassadører, gode muligheder for hjemmearbejde og medledelse som koncept, er det på ingen måde bare varm luft.
”Der er altid plads til grin, også når vi har travlt. Og selvom jeg stadig ikke er gammel i gårde i virksomheden, kan jeg virkelig sige, at her er en helt særlig opmærksomhed på, at vi skal have det godt,” siger Trine Schlaikjær Kofod, som også er en del af teamet.
Du kan smile igennem telefonen
Som person er du imødekommende og serviceminded – især over telefonen. Samtidig er du struktureret med et godt overblik, så du forstår at prioritere dine opgaver optimalt, også når der er travlt, eller omstændighederne ændrer sig.
Og med en nysgerrighed formår du at suge ny info til dig og spotte de behov, som kunderne måske ikke lige selv har tænkt over.
Derudover gør det ikke noget, hvis du:
- har brancheerfaring fra hotel-/rejsebranchen – men ellers skal du nok lære den godt at kende
- evt. har kørekort og en bil, til når vi skal rundt på besøg
Har vi fanget din interesse?
Det håber vi! Hvis du stadig har spørgsmål, må du endelig kontakte Charlotte Skov på telefon 4594 2447 eller mail charlotte@dkbs.dk.
Du kan søge stillingen på Jobindex her eller sende din ansøgning samt CV til charlotte@dkbs.dk.
Vi indkalder løbende til samtaler, men venter gerne på den helt rigtige kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig.