KATEGORI: Partnernyheder

CPH Conference afvikler storstilet lancering

14. November 2022
Ditte Rønne Jakobsen

CPH Conference i DGI Byen vandt 35 dage med afvikling af international og storstilet lancering af fremtidens VW.

DGI Byen og CPH Conference har netop dannet ramme for bilgiganten VW’s storstilede og internationale lancering i København af deres nye elektriske ID. Buzz. som er en visionær og futuristisk gentænkning af det gamle folkevognsrugbrød. Nøgleordene var kreativitet, modernitet og fremtiden, og Vestauranten i DGI Byen blev valgt som den centrale og oplagte placering for eventet ud af 12 mulige venues. Igennem 35 dage blev der afholdt lige så mange festmiddage for i alt 6.000 forhandlere, servicepartnere og andre gæster fra næsten 60 lande.

Hver eneste aften stillede vi op i stærkeste holdopstilling med den bedste kok og det dygtigste serveringspersonale, som serverede lækker mad lavet på bæredygtige råvarer. Her i DGI Byen er vi så heldige at have mange nationaliteter på vores team, og det betød, at vi kunne kommunikere med de internationale gæster på mange af deres egne sprog” fortæller Hancy Anna Djurhuus som er Head of Sales & Customer Care.

Vi blev mødt med masser af ønsker og krav, og det er lige sådan, vi vil have det. Vi elsker en udfordring og at levere, så vi ikke bare møder forventningerne, men gerne også overgår dem. Og ærligt talt – det kræver noget at skabe 35 aftener på samme tårnhøje niveau.”

Læs bl.a. mere på Instagram: @volkswagen_journey

Læs mere om CPH Conference her eller kontakt os for de bedste tilbud på produktlanceringer i unikke rammer.

 
INDHENT TILBUD TIL DIT NÆSTE ARRANGEMENT? – UDFYLD FORMULAREN, SÅ KONTAKTER VI DIG