Danske Konferencecentre søger en lidt nørdet salgs- og bookingkollega

11. November 2016
Ditte Rønne Jakobsen

Danske Konferencecentre søger en lidt nørdet salgs- og bookingkollega
Elsker du at tale med og servicere kunder via telefon? Og elsker du IT, excel, detaljer og struktur? Så er det dig, vi søger til Danske Konferencecentre.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:
–    Besvarelse af indkommende forespørgsler og telefonopringninger fra kunder
–    Afdækning af kundens behov og på baggrund af dette sikre at der fremsendes tilbud, der imødekommer kundens ønsker
–    Telefonisk opfølgning på tilbud og kampagner
–    Besøg hos vores partnere – konferencestederne – for at sikre viden om stederne og ikke mindst skabe stærke relationer

Derudover får du følgende ansvarsområder:
–    Vedligeholdelse og udvikling af vores bookingsystem
–    Kontaktperson til vores IT-udviklere
–    Systemansvarlig for vores CRM-system, herunder kundedatabase og -segmentering

Som person synes du, det er spændende at lære vores konferencesteder at kende, finde det unikke og bruge det i dit salgs- og servicearbejde over for kunderne. To dage om måneden skal du besøge konferencestederne, som ligger i hele landet, og det er derfor en forudsætning, at du har adgang til bil.
Erfaring med mødebooking og konferencemarkedet er absolut en fordel. Det er et krav, at du har en god IT-forståelse. Det er ikke programmeringskompetencer, vi leder efter men interesse og evner for at arbejde med IT.  Når der skal implementeres nyt IT-system, er det dig, der som den første tager denne opgave, fordi du synes det er sjovt.

Vi forventer, at du er:
–     Proaktiv
–     Struktureret
–     Stabil
–     En person med højt energiniveau
–     En god og samvittighedsfuld team player

Vi er et lille team, som arbejder godt sammen, har stor succes med det vi gør – og derfor har fart på. Vi ønsker en kollega, hvor både kemi, energi og faglighed er i top. Så vil du med på vores rejse, hvor vi er i gang med at udvikle, modernisere og digitalisere vores bookingportal, og kan du videreudvikle vores kon-cepter, services og dialog med kunderne – så skynd dig at sende en ansøgning. Tiltrædelse så hurtigt som muligt.

Ansøgning og kontakt
Hvis du har spørgsmål til ovenstående job, er du velkommen til at kontakte Anne-Marie Østergaard, HEADaHEAD  på am@headahead.dk eller på +45 2370 1992. Vi behandler henvendelser og ansøgninger løbende og fortroligt.
Søg gerne stillingen på HEADaHEAD’s hjemmeside via ”ansøg via link”, hvor du udfylder ansøgningsfor-mularen og sender din ansøgning med CV og foto.

HEADaHEAD får mange henvendelser på jobannoncer. Samtidig arbejder vi med vores egen, meget omfattende CV-database, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Når vi vurderer, at vi har et tilstrækkeligt antal egnede kandidater, tages jobannoncen af vores hjemmeside. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

Danske Konferencecentre er en bookingportal for konferencesteder. Vi har samlet 77 af de mest unikke hotel – og konferencesteder under én paraply, og har til formål at sparre, rådgive og booke konferencesteder vederlagsfrit for vores kunder.

Det er os du kommer til at arbejde sammen med….

dkbs9015_fritn_graypil

 

 
VIL DU KONTAKTES? – DET ER HELT UFORPLIGTENDE & NEMT