KATEGORI: Partnernyheder

Pharmakon er stadigvæk en af Danmarks bedste arbejdspladser

11. December 2017
Ditte Rønne Jakobsen

Den 14. november 2017 offentliggjorde Great Place to Work listen over Danmarks Bedste Arbejdspladser 2017 ved en festlig prisoverrækkelse i Cirkusbygningen. Og endnu engang kom Pharmakon med på listen over Danmarks bedste arbejdspladser.

 

En flot placering i et stærkt felt af arbejdspladser

Pharmakon opnåede en flot 21. plads, da den globale konsulent- og analysevirksomhed Great Place to Work i Danmark offentliggjorde listen over Danmarks Bedste Arbejdspladser. I alt deltog 140 virksomheder i analysen, og priskomiteen udtaler, at niveauet blandt de deltagende arbejdspladser har været meget højt i år, hvorfor resultatet er ekstra flot.

Lotte Fonnesbæk, direktør på Pharmakon, er også meget glad for resultatet og siger:

”Det er dejlig overraskende, at vi kom så højt op på listen i år. De seneste to år har medarbejderne været udsat for flere ting, som i andre virksomheder giver direkte nedslag i medarbejder-tilfredsheden: Udskiftning i ledelsen, en ny strategi og vandskade, som betød, at medarbejderne skulle sidde andre steder. Hos Pharmakon er fundamentet så stærkt, at det kun aflæses som mindre skvulp. Det vidner om robuste medarbejdere og en virksomhed, hvor vi løfter i fælles flok.”

”Når medarbejderne selv beskriver, hvad der er unikt ved Pharmakon som arbejdsplads, så er det, at vi har stort fokus på, at den gode arbejdsplads smitter af på vores kunder, gæster og samarbejdspartnere, så de også oplever, at der er rart at være på Pharmakon, at der er godt samarbejde kollegaerne imellem og stor ansvarsfølelse blandt alle,” udtaler Lotte Fonnesbæk.

“Ophold med indhold”® på Pharmakon Konferencecenter

Pharmakon huser Farmakonomskolen, hvor alle farmakonomer i Danmark uddannes. Derudover er Pharmakon både et moderne konferencecenter og et internationalt anerkendt uddannelses- og udviklingscenter for farmaceutisk praksis.

Hos Pharmakon Konferencecenter får du “ophold med indhold”®, hvilket for dig, som skal afholde et arrangement, bl.a. betyder:

  • Adgang til 27 konference- og mødelokaler – alle indrettet med omtanke og udstyret med det mest moderne IT- og AV-udstyr
  • IT-support leveret af husets egne teknikere, som sikre, at teknikken fungerer optimalt
  • Kursusleder har adgang til et kursuslederkontor med bl.a. PC, printer og telefon
  • Masser af muligheder for socialt samvær i pausearealerne, samt grønne gårdhaver og fredfyldt eng
  • Restaurant med fokus på sundhed og gastronomiske oplevelser
  • Gode og gratis parkeringsforhold
  • 135 dejlige værelser – alle udstyret med TV, telefon, hårtørrer og el-kedel til kaffe/te

Du kan læse mere om Pharmakon Konferencecenter her, og du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at få et gratis og uforpligtende tilbud.

 

 
INDHENT TILBUD TIL DIT NÆSTE ARRANGEMENT? – UDFYLD FORMULAREN, SÅ KONTAKTER VI DIG