Søhuset Konferencecenter er ny partner hos Danske Konferencecentre
Søhuset Konferencecentre i Nordsjælland byder dig velkommen til lyse og moderne lokaler med udsigt til skøn natur. Gå i forskernes fodspor og mærk energien i et konferencehus skabt til ambitiøse møder.
Søhuset har 12 mødelokaler med plads fra 2-98 personer med udsigt til sø og smukke grønne områder. Derudover har de et fleksibelt auditorium med plads til 350 personer. Alle lokaler har flot lysindfald og er indrettet med henblik på forskellige mødeformål. Med Forskerparken i ryggen er lokalerne naturligvis også opkaldt efter anerkendte forskere og videnskabsmænd som bl.a. Albert Einstein og Tycho Brahe.
Indeklimaet indbyder til fælles ventilation af nye ideer og kunsten på væggene udfordrer jeres nysgerrighed. Køkkenet leverer gastronomi af høj kvalitet til alle måltider. Og efter jeres møde kan I nyde en gåtur på de smukke walk-and-talk stier igennem parken.
Søhuset har defineret 7 principper for det gode møde: Nysgerrighed, tillid, robusthed, disciplin, mod, fleksibilitet og og generøsitet. I kan lade jer inspirere og bruge principperne i jeres møde.
Meget velegnet sted til dagskonferencer, seminarer, events mv. Meget fine fysiske rammer og excellent service. Lækker mad, kaffe, drikkevarer. Lyse og luftige lokaler. Gode parkeringsforhold.
Leif Ilsøe, EGN Danmark
Søhuset Konferencecentre arbejder målrettede med FN Verdensmål og er certificeret hos Danske Konferencecentre. Dette betyder blandt andet, at der serveres udelukkende dansk kød, certificerede fisk og inden udgangen af 2022 vil køkkenet have opnået sølvmærket i økologi. Derudover forvaltes naturarealerne af DTU Science Park, som Søhuset Konferencecenter er en del af. Her arbejdes aktivt med at fremme biodiversiteten på naturens egne præmisser til gavn for insekter, fugle og plantearter.
Er du blevet inspireret? Læs mere om Søhuset Konferencecentre og deres mange spændende mødefaciliteter her. Du er også velkommen til at kontakte Danske Konferencecentre for rådgivning og booking af dit næste arrangement.