Q & A for mødeplanlæggere: Hvilke spørgsmål har I til mødebranchen?

14. April 2020
Ditte Rønne Jakobsen

Vores partnere i Danske Konferencecentre er meget interesseret i at høre mødeplanlæggernes spørgsmål og tanker i denne tid, hvor mødelandskabet i den grad ændrer sig. Vi indsamler jeres spørgsmål til en spændende Q & A med partnere og fagpersoner fra mødebranchen, som vil forsøge at besvare dem på bedste vis.

Vi sidder alle og må forholde os til en ny situation og en helt ny virkelighed – og den er helt og aldeles uprøvet for enhver. Danske Konferencecentre og vores 100 partnere gør os en masse tanker om fremtidens møder, og vi oplever at mødeplanlæggerne i Danmark gør det samme. Derfor vil vi gerne samle jeres spørgsmål til en Q&A om møder og konferencer efter Covid-19.

Alle emner vedr. møder og konferencer er aktuelle, så I skal bare fyre løs. Det kan blandt andet være:

Hvordan har I oplevet online-møder i jeres virksomheder? Har jeres behov for fysiske møder ændret sig? Er der nye krav til konferencestederne efter Covid-19? Hvordan afholder man et møde på en Covid-19 venlig måde?

Vi er meget interesseret i at høre, hvad I sidder derhjemme og grubler over, og dermed kan I også hjælpe vores partnere med at blive klogere på, hvad mødebookere lægger vægt på lige nu.

Du sender dit spørgsmål i en email til marketing@dkbs.dk med “Q&A” i headline.

Mange tak for jeres spørgsmål.

 
VIL DU KONTAKTES? – DET ER HELT UFORPLIGTENDE & NEMT




 

No comments

You must be logged in to post a comment.